Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

LEGO® 75941 Indominus Rex kontra ankylozaur

Jurassic World
479.99
PLN
LEGO® 75941 Indominus Rex kontra ankylozaur
LEGO® 75941 Indominus Rex kontra ankylozaur
  • nowość
in_stock
Dostępność:
dostępne od ręki
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 479,99 zł
Cena netto: 390,24 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

75941

Producent:
LEGO

Zestaw Indominus rex kontra ankylozaur (75941) to dla fanów świetna okazja, by po swojemu odtworzyć klasyczne sceny z filmu Jurassic World. Stacja kul żyroskopowych ma obrotową bramkę i funkcję wystrzelenia kuli z minifigurką w środku. W zestawie są też figurki Indominusa rexa i ankylozaura, wiec dzieci mogą urządzać świetne walki dinozaurów LEGO® Jurassic World!

Fajna zabawa w odgrywanie ról
Zestaw zawiera pięć minifigurek, w tym Owena Grady'ego i Claire Dearing. Są tam także drzewa, któreankylozaur może przewracać w scenie walki w dżungli. Czy trzeba czegoś więcej do kreatywnej zabawy? To doskonały prezent dla dzieci w wieku 8 lat lub starszych. Zawiera także szczegółowe instrukcje, więc nawet zupełni nowicjusze poradzą sobie z łączeniem klocków.

Akcja z dinozaurami!
W zestawach LEGO Jurassic World dzieci znajdą dinozaury, znane postacie, fajne pojazdy i inne elementy pozwalające bawić się w odgrywanie scenek z filmów fabularnych i seriali animowanych, wymyślanie własnych przygód lub po prostu budowanie kolekcjonerskich modeli do postawienia na półce.

  • Odtwórz kultowe sceny z filmu Jurassic World! W zestawie 75941 poza świetnymi figurkami Indominusa rexa i ankylozaura znajdziesz także stację kul żyroskopowych i inne fajne elementy!
  • Zestaw inspiruje do zabawy: jest w nim pięć minifigurek, w tym Owen Grady, Claire Dearing i bracia Gray oraz Zach Mitchell, a także nowość na czerwiec 2020 r. — ruchome zabawkowe figurki Indominusa rexa oraz ankylozaura.
  • Stacja kul żyroskopowych ma kasę biletową, obrotową bramkę i funkcję wystrzelenia kuli,a do tego w zestawie dzieci znajdą dżunglową scenkę do zbudowania z drzewami, które ankylozaur może przewrócić ogonem — to prawdziwa kopalnia pomysłów na zabawę!
  • Zestaw LEGO® ma 537 elementów i będzie świetnym prezentem na urodziny, pod choinkę lub z innej okazji. Jest przeznaczony dla chłopców i dziewczynek w wieku od 8 lat, a jego zbudowanie może przynieść mnóstwo satysfakcji.
  • Stacja kul żyroskopowych ma ok. 12 cm wysokości, 27 cm szerokości i 27 cm głębokości, a cały dynamiczny zestaw idealnie uzupełnia się z innymi zabawkami z serii LEGO® Jurassic World, więc dawka frajdy może być jeszcze większa.
  • Ten zestaw do zbudowania nie wymaga baterii, bo jest zasilany przez dziecięcą wyobraźnię — dzięki temu przygody minifigurek i dinozaurów LEGO® z filmu Jurassic World mogą trwać bez końca!
  • Chcesz kupić tę zabawkę do zbudowania dziecku, które nie miało wcześniej do czynienia z zestawami LEGO®? Żaden problem. Zestaw zawiera szczegółowe instrukcje z obrazkami, dzięki którym nawetzupełne żółtodzioby złożą go bez trudu.
  • Zestawy LEGO® Jurassic World to prezent w sam raz dla dzieci i dorosłych fanów, którzy lubią odtwarzać sceny z filmów i seriali animowanych, wymyślać własne przygody i prezentować samodzielnie zbudowane modele kolekcjonerskie.
  • Od 1958 r. klocki LEGO® niezmiennie odpowiadają najwyższym standardom branżowym oraz naszym wewnętrznym kryteriom jakościowym. Dzięki temu każdy mały konstruktor (lub fan dinozaurów) może je za każdym razem z łatwością połączyć i rozdzielić.
  • Klocki i elementy LEGO® są testowane na wszelkie możliwe sposoby, więc możesz mieć pewność, że ten świetny model do zbudowania spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa — mógłby przetrwać nawet atak dinozaura!

Opinie o produkcie (0)

* - Pole wymagane

 

Sklep jest w trybie podglądu

MANAMI® - salon sprzedaży klocków LEGO. Serie LEGO, DUPLO. Łomianki ul. Warszawska 119A tel. 505 109 109 email sklep@manami.pl Zapraszamy.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Manami® 2020 | LEGO and the LEGO logo are trademarks of the LEGO Group. ©2020 The LEGO Group

Sklep internetowy Shoper.pl